Kära blogg.

ja då var man hemma igen , efter ett par dagars övernattning i mors lägenhet !
som sagt så har vi tagit " semester " från andersberg och övergått till att sova på söder , skit mysigt :)
Jag har jobbat nu igår och idag , och ska fortsätta jobba hela veckan , får vell ihop mellan 50-60 timmar den här månaden så det blir ju lite pengar iallafall ..
En del av pengarna blir vell till att spara , resten kommer nog att gå åt till hemmaprylar m.m .
Plus att i maj , efter lönen har kommit så ska jag och min älskade pojkvän åka till stockholm och gå på grönan och även käka på en thairesturang , vi känner att vi vill åka iväg bara för en dag eller 2 ...

Nu ikväll har jag och thias vart på köpis och kollat runt lite , vi hittade en safttillbringare och sånna där man kan göra isglass i . På Ikea .
Sen blev det lite mathandling på Coop , lite fläskfilé med bakpotatis som vi tänkte äta nu om ett tag ( sen jävla middag , jag vet ) . Vi var även på Djurmagasinet och hittade en refläx scarf till svea och även ett 30 cm långt BEN !

Bilder kommer om ett tag , måste krångla med minneskortet och stationära datorn för skit malin har lånat min kamera + Sladd ... mongo jävel ! =)

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0