Kvinna eller Man ?


Ur aftonbladet.
Caster Semenya, Sydafrika, var fullständigt överlägsen på damernas 800 meter.
Semenya är samtidigt en mycket omdiskuterad guldmedaljös.
En utredning om hon verkligen är kvinna pågår.
– Om misstankarna inte stämmer tycker jag väldigt synd om henne,
säger bronsmedaljösen Jennifer Meadows.


Hon må ha en och annan maskulin sida , men i det stora hela tycker jag personligen inte att hon ser ut som en man , inte mer än i ansiktet , vilket är väldigt vanlig ,speciellt innom friidrotten .
För erkänn , hon är inte den enda friidrottaren som näst intill liknar en man ?
särskilt när det gäller negrer eller mörkhyade om ni väljer att säga så.
Jag tycker det är fruktansvärt kränkande och otrloligt svinigt att göra ett könstest med så lite att gå på . Hon själv vill inte ens kommentera reportrarna när dom ställer frågor ang. hennes kön . 
-Tackafan för det , jag skulle också bara skrattat och gått därifrån ..

Man ska vell inte behöva dra ner byxorna
för att visa att man är kvinna , eller ? Jag vet inte ja , nu återstår ju bara att se vem som har rätt . Själv tror jag att hon är kvinna , hon har allt som en annan kvinna har..

Ser framimot att få se resultatet.
Hoppas att hon är kvinna så att hon kan stämma skiten ur hela styrelsen på massa miljoner.

- VAD TROR NI ? KVINNA ELLER MAN ?


Nu är vi hemma igen , vi fick skjuts utav pappa eftersom vi endå skulle svänga förbi min syster som idag fyllt 21 år .
Nu sitter vi hemma hos oss och väntar på att friidrottsfinalen ska börja , sedan är det massa bra teveprogram under kvällen som vi ska kolla på .

Svea har brändt av på sin bädd , sötgrodan .

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0