"skurhinken , min bäste vän.."

Igårkväll innan jag hade somnat kände jag att "fy vad det luktar bajs" , så jag bad T gå ut i vardagsrummet för att se om det var nåt , vilket det var . Svea hade bajsat på golvet , eller jag vet inte om man ska kalla det bajs heller för det såg mer ut som kiss . Ja ni vet , kanske inte ska gå in mer på det . Men det var iallafall löst !
Svea trodde att T skulle bli arg så hon gick på bädden och la sig , men varken jag eller T kunde ju bli arg eftersom att hon inte rår för att hon inte kunde hålla sig när hon var sådär lös . 
Så Svea har gått och blivit magsjuk igen och jag måste därför låta henne fasta tills i morgon så magen binder sig , istället ska hon få en liten skål med fil på hennes vanliga mattider så att magen förhoppningsvis blir bra igen.
stackars min lilla tjej .

T sov över väckarklockan imorse så han hann inte skura golvet innan han åkte så det fick jag göra såfort jag hade vakat . Jag som skurade hela lägenheten igår , suck.. Men vad gör man inte , Skurhinken har ju blivit min bästa vän nu för tiden & det gör mig ingenting för med det nya medlet så luktar det ju bara så himla gott så man nästan blir mer sugen på att skura , haha.

Jag vaknade faktiskt inte utav mig själv imorse , nej jag fick faktiskt finbesök. Dom ringde och ringde på dörrklockan medans jag låg och sov och egentligen hade jag inte tänkt öppna men jag gick för att se vem det var och då var det min lillebror och en kompis till honom och då kunde jag bara inte låta bli att öppna . Så vi drack lite saft och bara umgicks en stund innan dom behövde gå igen . Så nu sitter jag här helt ensam igen , det börjar ta på psyket att vara ensam hela dagarna , men vad ska man göra ? 
Jag vill ju inte direkt gå ner på stan eller nåt när Svea mår dåligt .

Nej , jag får sätta på en film och lägga mig i soffan och vänta på att T ska komma hem istället.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0