jag saknar dig..

Jamen då var man ensam igen då..
T har åkt iväg och mamma åkte iväg med Svea , dom skulle tydligen hem till min moster och springa runt o härja så då tyckte mamma ;
-får jag ta med Svea till moster?
"med nööööööööje...." tänkte jag då och släppte iväg dom bådatvå i hopp om att man skulle få lite lugn o ro , vilket jag också fick , en stund.

Nu iallafall så inväntar jag min bäste vän som snart kommer hit , hon skulle bara ner på staden för att köpa nå rökelser eller vad hon snackade om :) Det ska bli riktigt mysigt att få träffa henne igen efter sisådär 2 dagar , eller nåt .
älskade , älskade du..

Lillebror ringde mig tidigare idag också , han hade det tydligen jättebra och hade fått (som han uttryckte det) dispans på telefonen, då dom egentligen bara får ringa efter klockan 4 på eftermiddagen . Kändes riktigt skönt att prata med honom iallafall, jag saknar honom så det gör ont :'(

nu ska jag "locka" mitt hår med en utav mina favorittänger , ni ska få se vad jag har för tänger sen när jag lockat klart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0