ofattbart!

det är så jävla jobbigt , allt med tidningar , radio och nyheterna ..
Man kan inte missa det , vart man än är . Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant , det känns som att han bara ska ringa och säga att allt var ett skämt .

imorn ska brynäs(hockeylaget) ha "sermoni" eller vad man ska kalla det , för Håkan . Läsa dikter osv . Det är helt ofattbart att dom ska göra det för hans skull , skulle så himla gärna vilja vart där och sett .
-fast endå vet jag inte om jag skulle klarat av det ..

Nu har det blitt mycket pratande inom ett och samma område , men det har blitt en sån stor chock för oss alla så det är vell inte så konstigt ..
Iallafall så sitter jag och T i sängen nu , vi har nyss kikat på paradise hotel osv . Nu ska jag vell gå och sova iallafall , känner att jag bara skulle vilja lägga mig ner och dö - helt slut i kroppen .

Hoppas ni andra haft en bra dag iallafall , min har ju som sagt vart helt sjukt konstig.
Puss

..och William (kusin) , jag älskar dig !

VILA I FRID

Kommentarer
Postat av: Emelie

Pappaeren hade Kim, och dom verkar inte gå att få tag på nu... :/

Men jag ska prata med dom jag köpte honom av och fråga om dom har några papper kvar.

2009-12-09 @ 22:17:15
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Anonym

känns jätte dumt att fråga nåt sånt här nu men är din mormor idrottslärare? förstår om du inte vill svara på nå frågor nu men jag vill bara veta om det är hon som är din mormor.. många kramar!

2009-12-09 @ 22:39:04
Postat av: anna

beklagar verkligen det som hänt.. förlåt , men på tal om något helt annat jag undra, har läst om att du skriver mycket om hår också , och undrar om du trivs lika bra med kreatin vax? :)

2009-12-09 @ 23:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0