slarver.

Oj oj oj , vilken kass uppdatering det har vart idag .
Kameran ligger tyvärr fortfarande i bilen nere på parkeringen efter som att mamma glömde att ta upp den,men i morgon skjutsar hon förhoppningsvis oss till valbo och då , då tar jag med kameran .


Vi ska ju som sagt ha julbak imorgon med T´s familj i valbo , det ska bli riktigt mysigt . Skönt att få komma bort från allt och kanske tänka på annat för en stund , även om jag aldrig någonsin kommer att glömma på något sätt.

Svea har fått sitt sidenband som jag pratade om i förra inlägget , ett rött brett och glansigt sidenband som förhoppningsvis kommer att få sitta kvar runt sveas hals och inte bli sönderbitet . Vi tar nog med hela "rullen" ifall att hon skulle bita sönder det. Men fin kommer hon garanterat bli & det ska ni få se imorgon när jag kommer hem . Ska nämligen knäppa en massa kort ..
Håll utkik !

Nu sa T precis att vi skulle åka till valbo och kolla på film med en vän . Fan vad skönt att göra nånting !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0