stressig dag.

Nu ska jag och T åka till Valbo köpcentrum med min kusins mamma . Vi ska köpa lite alkohol och kolla på lite kläder.Jag ska blandannat kolla på Gina om det finns några randiga tröjor kvar i svartvitt , isåfall ska jag köpa en sån , för dom är ju så grymt sköna . Jag köpte ju en brunvit senast jag var på stan , men då köpte jag S och den kändes lite tight över tuttarna , haha.

Efter Valbo ska vi åka och besikta bilen , sen ska vi nog packa resten utav kvällern . Vinterkläder och mat för fulla muggar . Vi ska även hinna med att tanka lite mera och handla på willys . Sen måste vi hämta nycklarna till stugan också , pappa är där uppe just nu och värmer stugan så att den ska vara varm och mysig när vi kommer dit . Helt okej!

..phuu , vilken stressig dag !
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0