Kära blogg.


Anders kom över för att hjälpa thias med en hemsida , nu kollar dom på alla kameror vi har hemma ..
så jag kan ju lova att jag är ruggit uttråkad =/

Jag är så himla snus sugen , har bara typ 4 kvar , kan inte köpa ny förns ikväll då ja får 50 kr av melinda för att jag ska pierca hennes öron !
Jag lever rätt fattigt nu  , men vad gör man inte när man ska åka till thailand 2 veckor ?
Då skulle ja kunna leva snålt ett år , det är så himla VÄRT !

hade jag haft 3000 i plånkan nu , så hade ja åkt och köpt en vovve av dennis , blandras mellan rottis och golden , så himla vackra , vill verkligen ha en hund !
När jag kommer hem så blir prio ETT att köpa en hund ! =D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0