Kära blogg.


` tänk va lätt en sån liten varelse kan finna sig i en helt okänd familj ...helt ensam
Helt ensam kom hon hit , med varken mamma ,pappa eller syskon till hands. inte en endaste en att ta skydd hos . Tänk så fort hon har funnit sig hos oss ..
till en början kissade hon inne verkligen helatiden , och då menar jag inte bara ibland , utan då var de bara en pytteliten stund emellan varje gång ... hon gnällde i stort sett hela tiden och var rädd för näst intill allt !

Nu kissar hon nästan aldrig inne , och inte bajsar heller , utan nu vet hon att  ;
-när jag har kissat och bajsat ute , då får jag gå in !
Så varje gång vi går ut så sätter hon sig på sammaställe och kissar/bajsar , sen går hon fort till porten och väntar tills vi ska gå in , tror det beror på att det är så kallt ute =) hon är så duktig !
Hon är inte heller lika rädd längre , hon beter sig som om hon bott här hur länge som helst , fastän det bara är 3 dagar...

och på fredag ska Svea få vara stor och duktig tjej som ska till vetrenären klockan 4 i ockelbo... thias och hans pappa får åka , jag skulle tyvärr jobba , även fast ja mer än allt skulle vilja med till vetrenären ..
Hon ska iallafall :
ta Spruta
Chippas i nacken
och göra en allmänn vetrenärkoll


Jag är faktiskt nervös =/ känns inge bra när ja inte får följa med ...................blir tokig !

 nu ska vi mysa alla 3 i soffan


Älskar dig thias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0