kära blogg.

sara  kommenterade att hon ville se bilder från våran lägenhet & jag kan med ren ärlighet säga att det är ingenting att se för tillfället , det är superstökigt och ingen ordning alls på saker och ting , det enda som ser någolunda ut är vårat sovrum som heller inte är riktigt färdigt ännu .

Men när lägenheten är i bättre tillstånd så kommer jag att fota och slänga in här på bloggen.

vaknade runt 10.30 idag utav att svea skällde öronen av mig , hon låg nedanför sängen då hon råkade höra Johan (thias kompis som sov över) öppna sovrumsdörren för att bege sig hemmåt då han hade dansträning som började klockan 12 . Iallafall så blev hon tyst efter en stund då Thias tog med henne ut på kissprommis . skönt !
Vi klev upp när dom kom tillbaka utifrån . Duschade och fixade oss inför dagen ..
Nu sitter vi här och ska strax ta cykeln ner till sjukhuset , men först ska vi svänga förbi "söders zoo" för att leta efter en "bädd" till Svea eftersom hon för tillfället bara har en filt eller så smyger hon upp i sängen när vi har somnat  , vilket hon inte får göra nu när hon börjat lossa så mycket hår .

Ikväll har vi ingenaning om vad som händer ännu , men det lär vell visa sig .
Imorgon iallafall så har vi vart tillsammans i hela 1 år , den dagen lär vell bli speciell iallafall =D

för någon vecka sedan spelade Thias , jag & Daniel (thias farbror) "rockband" .




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0