kära blogg.

2 kommenterare ville att jag skulle börja med dagens outfit , hmmmf ..
jag som har så tråkig outfit nu när det är så dåligt väder , jag går mest runt i myskläder .
-Men visst  kan jag lägga ut dagens outfit :)

jag och thias gick upp för ungefär en timme sedan då vi båda blev väckta utav att hans telefon ringde .
-Vi har ju som sagt 1årsdag idag !
dock ska thias till sjukhuset varpå det hade blivit ändrade planer ( suuuuck ) i våran planering , men vad gör det . Jag tänkte gå ner på staden och sola i min ensamhet . Kanske bara sätta mig och ta en fika , också i min ensamhet ?
Nej jag vet faktiskt inte hur jag gör än , det visar sig ..

I helgen iallafall , då tänkte vi ta en sväng till åland som det ser ut just nu . Köpa lite snus och annat smått o gått i taxfreen , vi tänkte även boka såndär buffé , den ska tydligen vara jättegod ..
Frågan är bara ifall det är åldersgräns på Ålandsbåten , men det är det vell inte ? ...eller ?

Nu ska jag försöka fixa till mig nogolunda innan jag ska ner på staden , trots att jag bara ska sola .


Dagens outfit lär vell få vänta tills jag klätt på mig .

pus


Kommentarer
Postat av: Elin

Det beror på vilken båt ni ska åka :D

2009-07-24 @ 00:59:32
URL: http://elindoroteaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0