kära blogg.

Jag och thias åt nyss världens godaste pastasallad och kikade på världens bästa film , "seven pounds" (stavning?)
Det blev en sen frukost/lunch/middag eftersom pastasalladen var de enda vi åt idag , sorgligt men sant , kanske bra också? iallafalll för min del ...

just nu sitter Thias och spelar spel på datorn och jag passade på att skriva några rader här , dock vet jag inte riktigt vad jag ska skriva då jag knappt har gjort någonting idag förrutom att vänta på att thias skulle komma hem .



Imorgon blir det jobb från 16-23 , jobbigt men också väldigt behövligt .. Hel min vecka kommer att bestå av jobb jobb och jobb.Jag ska nämligen jobba fram tills på söndag . Kvällar hela veckan , vilket är bra men också tråkigt med tanke på att jag kommer hem så pass sent och hinner inte göra mera än att lägga mig och tagga inför nästa kväll då det är jobb igen .
-men man ska vell inte klaga , pengar behövs ju och så är det bara .

-några tips om spännande bloggar att läsa ?

själv läser jag bara ett fåtal bloggar , jag gillar inte dom som finns på "mest aktiva och mest besökta" , jag gillar mer dom som vill få ut någonting av det som skrivs .
Mammamelissa är en utav dom , jag älskar hennes blogg och det hon gör för sina änglatvillingar i himlen .

LÄS HENNES UNDERBARA BLOGG HÄR !



Nu ska vi leta på en till film att glo på , eller förresten .. jag tror jag ska fråga om thias vill spela ett spel . Typ YATZY , hur kul är inte det egentligen ? Jag älskar det!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0