kära blogg.

återigen en jobbdag avklarad , det är så underbart när man kommit hem och lagt sig i sängen och tänka så...
Imorgon är det ju jobb igen . sen även lördag och söndag , men sen förstår ni , sen ska jag svara på alla era spännande frågor som ni har ställt , ska bli riktigt kul ..
Känner nästan att jag skulle vilja börja svara på dom redan nu , men som sagt , söndagkväll efter jobbet.

Nu ska jag krypa ner i sängen med Thias , våra inneboende gäster Jacob och Daniel är nere på stan och dricker öl . Thias kände att han ville komma och möta mig på jobbet , så vi åkte direkt hem och nu är även Daniel och Jacob påväg hit .
Imorgon åker dom dock hem , har vart riktigt kul så det känns tråkigt att dom bara ska åka hem .. Känns som att dom kom igår fastän dom kom hit i tisdags . Vi får ta och ses igen helt enkelt !

Nu får ni sova så gott .

Jag älskar dig Thias ,
du är det absolut finaste jag har och det absolut bästa som har hänt i mitt liv .
Du och jag älskling .Förevigt ...♥


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0