kära blogg.

dålig uppdatering igår beror på det välkända felet som blogg.se orsakade .
Men nu verkar det funka igen och man är tillbaka som vanligt . Vaknade ungefär halv 10 utav att jag var helt igentäppt i näsan och halsen, tror jag börjar bli förkyld .

snart kommer Malin ( thias syster ) hit , vi ska gå en snabbis till Maxi och köpa hårfärger , sen ska vi hem igen och färga och stäta i hårförlägningen .
Den var förresten jättetunn hårförlängningen , eller det kändes så iallafall , det kanske blir bra när det väl sitter i . Sen kanske jag inte kan ha flera än 3 paket eftersom det då kanske syns så väl att jag har hårförlängning. Men 1-2 paket till skulle inte sitta helt fel just nu . Men det får jag nog vänta med eftersom jag inte har så mycket pengar just nu .


Nej , nu ska jag klä på mig lite myskläder och vänta in Malin som strax är här ! .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0