Kära blogg.

oh fyfan vad förkyld man kan vara.........
näsan rinner , ögonen rinner , halsen gör ont och huvudet håller på att aprängas ! vad skönt .......... inte ..
Igår på jobbet gick det inte skitbra heller ... började med att ja va så jävla seg , sen skulle ja ta upp en tång från stekbordet för att skrapa bort bränt som hade blivit på min korv efter att jag hade sagt följande ;
-jag äter nu ja , ( så la ja på en korv på stekbordet ) .
tro på fan att de kommer typ 20 personer just DÅ . och ska handla en masssa..
så min korv blev bränd men ja tänkte att de va ju bara att skrapa bort ...bara de att stekbordet är 200grader varmt och där på låg tången .. så jag brände alla mina fingerhoppar och fick genast sätta på brännskade plåster med massa geggapå ..KUL. Nej , så nu är ja lite arg ..

Men en sak gör mig glad .. det är att vi åker til thailand i morgon , ska bli så himla skönt ! men ja börjar bli lite nervös .
Ska in till stan och handla och hämta lite saker i lägenheten innan också .. typ som ;

*köpa deo
*växla pengar
*köpa tutt piercing till thias
*hårfärg
*hämta löshårs grejer i lägenheten..
*lämna svea hos robin

jaa, det är mycket som ska göras .. sen ska vi bara hem o PACKA hela kvällern , fan va mysigt ska ska bli :D


Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0