Kära blogg.

nu har jag och thias nyss kommit hem från Åhlander.
han har precis flyttat in 200 meter ifrån oss , så nu har vi närma till varandra ..
vi kollade på film och bara umgicks . Trevligt trevligt..

Nu ska vi kolla på en dokumentär och charterhjältar, sen ska vi upp igen klockan 7 , för då börjar tvättstugan ..så himlans tråkigt . jag kommer få tvätta de sista ensam eftersom thias åker till skolan klockan 9.. Det blir tungt !

Ja , sen är det vell bara till att mysa och fördriva dagarna , som vanligt !
vi har iallafall bestämt oss för en sak , en bra sak ;
Vi ska ta med stativet till kameran när vi åker till thailand , så vi kan knäppa massa fina kort på oss två i solnedgången och mitt på ljusa fina dagen på kohlipe .
Det ser jag fram imot .
imorgon åker Agneta till thailand också , gud vad kul ! Vi ska försöka träffas där dagen jag och thias kommer dit , ska bli riktigt spännande faktiskt .

klockan har passerat 00:00 och det innebär att det är 10 dagar kvar nu bara ,.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0