Kära blogg.

ja , igår som sagt så var jag ju hemma hos idun och emma ...
men sen
.. sen på kvällern kom också vennna hit med max ! vi satt o kollade på teve och bara mös , gud vad stor han har blivigt alltså , så himla söt !

Idag ska jag kanske vara barnvakt åt maxen medans venna är ute med lite folk och samlar krafter :) ska verkligen bli jättemysigt för jag hade endå inte planerat att göra någonting idag ...

thias är ute med svea medans ja håller på att göra frukost , vi har ju ingen brödrost så vi gör mackorna i ugnen . skit gott är det iallafall ! Fick ringa mamma igår och fråga efter allergitabletter för pollen tar verkligen kål på mig , det är därför ja inte har planerat någontng idag , för jag kan inte vara ute när det är försommar och mycket pollen =( Jag måste sitta inne och kan inte ens ha balkongen eller ett fönster öppet , för då får jag svårt att andas ='(
SKITPOLLEN !

Nu börjar frukosten ropa .
Puss

bilder från gårdagen kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0