Kära blogg.

fick nyss en kommentar från Hanna som skrev ;
Jag vill också till brunnsvik !

Men tyvärr så kan jag varna dig ,
man vill inte se de här hanna =( dom har gjort om typ allting på eran gård , dom har byggt om o målat om o byggt ny alltan och slängt ut våningsängarna och FLYTTAT ert förråd och allt ....................
Men vill du hit så kan du vell åka hit med mig när du får tid ?
Saknar dig .



Jag och thias sitter o kollar på tågtider den 1 juni till mamma i kalmar .. vi ska boka om vi hittar nå bra o billigt tåg .
Sitter fortfarande hemma hos pappa men vi ska vell bege oss hemåt om ett tag , det blir buss som det ser ut just nu ! Kanske stannar vi till på staden också så jag får sola .. känner mig så himla äcklig helatiden =( så fort jag inte solar så känner jag mig ofräsch .. blä

tack för igår pappa och eva .

Älskar dig thias .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0