Kära blogg.

håller på att fixa hem nån film som thias såg när han va liten som tydligen skulle vara jättebra.
"Jumanji" heter den och ska handla om nån som hittar nåt spel och det blir verkligt .. typ (?)
fattar ingenting men kan va roligt att se endå , thias hade tydligen vart rädd för den när han va liten , värsta sött !

snart ska jag åka och jobba men innan dess måste ja försöka fördröja tiden .
Lina från A-förmedlingen ringde och ja trodde de va en försäljare eftersom nummret började med 01XXXXXXXXXX .. typ sådär långt var nummret kändes de som så jag svarade lite argt ;
-JAAAAAAAA HALLÅ? (suck)
-ja hej mitt namn är lina och jag ringer från Af och jag söker frida ?
- oj , det är jag .......

sen skämdes jag lite haha , för hon ska vara min Jobbcoach . och kul att vara jobb coach till nån som inte ens presenterar sig i telefon när nån ringer haha. Säker framtid inom jobbbranchen (inte).



nu ska jag kolla på tjockisar i "du är vad du äter " .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0