kära blogg .

vaknade runt 10tiden imorse , utav att moa (thias syster) kom in och ropade ;
- fridamatte !!!! , va vill ni ha för pizza ? viskaätapizzaidagtillfrukostoch....
ja
som ni kanske hör så var de helt sjukt va hon babblade på .. vi reste oss upp från ingenstans och kollade i menyn som hon kom inspringande med och valde fort nånting ... thias tog en asteka och jag tog en kebab m. bröd.
riktigt okej frukost .

efter vi hade käkat klart så ringde jag mamma min och fråga va hon höll hus , hon var påväg till ockelbo till min gammelmormor och morfar .
vi ville också följa med så hon vände på motorvägen och kom o hämtade oss i valbo . vi tog med oss allting i en väska och åkte med .
Väl framme där fikade vi och solade i princip hela dagen , helt sjukt underbart varmt ....
senare på kvällern grillade vi fräskfilé och lagade till klyftpotatis som vi sedan käkade i kvällssolen , det är så underbart fint där .. det enda ljud man hörde var svea som hoppade runt och lekte i gräset , och ett fåtal fåglar som kvittrade förbi.
jag kan inte fatta att dom fortfarande är så pigga , jag är så otroligt glad för deras skull ...
94 och 83(?) år , kör fortfarande bil , helt klara i huvudet , kan gå utan bekymmer .....allt !

här kommer lite bilder från dagen i ockelbo ;




ska även passa på att berätta att vi hade riktigt roligt igår , satt på en grillplats vid högskolan med lite folks och grillade och drack lite alkoholic . Sen drog vi tillbaka till backa och fortsatte dricka lite där eftersom det blev så himla kallt på kvällern vid grillplatsen .

Här kommer lite bilder ;








nu blir det en film , sen blir det vell antagligen till att tvätta rent jobbarkläderna inför jobbet imornkväll ..
17-22:30 imorn .

Puss
Älskar thias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0