Teori.

Bläääää, sitter och försöker plugga körkortsteori , men de går ju åt helvete.
Jag är helt enkelt för lat för att ta körkortet , ..och för fattig för den delen . Insåg just att jag troligtvis måste avboka 2 utav mina 5 lektioner pga pengarbrist .

Halkbanan har jag kvar också , den kostar ju 1400 - vilket jag tycker är skitdyrt .
Jag hatar verkligen att det ska vara så dyrt att ta körkortet . Konstigt att dom flesta väntar med att ta körkort? nej!



Nu ska jag plugga vidare och se hur mycket jag lär mig utav det här ...Körlektion imorgon !
puss

Kommentarer
Postat av: Jess

ett tips , om du nu inte gör de , när du gör frågorna på internet , ha boken öppen då , så dom frågor du inte kan så letar du upp dom i boke direkt ( ; så höll jag på . man lär sig faktiskt skitbra då :) <3

2009-11-15 @ 22:22:58
URL: http://jeeessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0