Hårfix hos Charlene.

Eftersom att challe också beställde hår från rapunzel så hjälpte jag henne att sätta i det idag.
Jag satt i det med keratinvax , lika som jag har i mitt hår . Sedan klippte jag det även så att det "gick in" mer i hennes naturliga hår .
Dumt nog så tog jag inte någon "före-bild" men jag tog en "efter-bild" och jag kan ju säga att det blev en riktigt stor förändring .
Jag och Challe har i princip lika typer utav hår , dock har hon något tjockare och något längre än mig , men tänk er att vi hade ungefär lika hårlängd så märker ni nog skillnaden .

Vi hade varken tid eller lust att platta det , så vi borstade det bara litegrann innan jag tog bilden ..

Se själva hur fint det blev




Såg även att jag fått en kommentar ang. min stavning . Jag är medveten om att jag stavar "väl" fel , jag skriver nämligen "vell" och har enda sedan jag gick på lågstadiet fått kommentarer ang. just det ordet .
Tack för den upprepade upplysningen , ska försöka komma ihåg att stava "rätt" . Men när man är mitt uppe i allt skrivande så tänker man oftast inte (iallafall inte jag) på hur man stavar - det kan bli lite fel här och var ..

Imorgon så ska Svea få träffa Challes kattunge Molly , ska bli riktigt kul att se . Svea älskar ju katter och skulle nog göra allt för att katten skulle tycka likadant . Men hon är ju kattunge så det borde hon ju gilla tycker man .
Det återstår att se helt enkelt ..

Nej , nu blir det till att sova .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0