hemlingby.

Eftersom att det är fredag idag och "fredagsmys" står på schemat så tänkte jag att man kanske på eftermiddagen när T kommer hem , att man ska ta en promenad till hemlingby för att mysa och grilla korv .
Jag vet att Svea skulle uppskatta det mer än mig och T tillsammans , så det blir nog en bra idée.

Frågan är bara vad man ska ha för kläder på sig (?) , det är ju faktiskt rätt skumt väder ute . Ibland kan det vara jättevamt i solen och andra sekunden blåser man bort och fryser ihjäl vart man än är !
-just därför hatar jag hösten..
På sommaren vet man iallafall på ett ungefär vad man ska ha på sig , lika så vintern . Men hösten ? Nej !



Påtal om ingenting , jag funderar starkt på att boka tatueringstid snarast nere på staden .
Det är ju faktiskt rätt lång väntetid så då kan det ju vara bra att boka i tid . Frågan är bara hur mycket pengar det kommer kosta och hus mycket pengar jag kommer att få över till thailand.
Hmm , svårt val , dock går ju thailand iförsig först ...

nu väntar plattången på mig i vanlig ordning !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0