mitt uppe i allt ..

..så måste jag bara be om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Jag är faktiskt mitt uppe i allt när det gäller min isättning utav hår . Eller ja , jag och t´s lillasyster har faktiskt satt i det redan , men nu sitter vi och kikar på körslaget.

Imorse kom en kompis till T och hämtade oss och svea här hemma , sedan åkte vi förbi mitt jobb på vägen ut till valbo - jag har inte fått en endaa(!!!!!) tid , börjar fan fundera vad det är frågan om .
Iallafall så kom vi fram till valbo och T och hans vän släppte av mig där så jag och T´s lillasyster kunde börja greja med mitt hår . Medans så åkte T och hans vän hem till honom och umgicks ..

Jag och T´s lillasyster höll på med håret  i massor med timmar
, men nu är det äntligen isatt - dock inte färgat då det sker i morgon förmiddag.

Håret är jättefint och jag blev helt jättenöjd (bortsett från färgen). Här är iallafall några bilder vi knäppte (med mobil) under tiden isättningen pågick;




Malin klippte och fixade med mitt hår ...




Jag färgade därefter malins ögonfransar;




Tack mitt älskade hjärta för allt !




Nu sitter vi som sagt och kikar på körslaget och håller alla tummar och tår för ROGER PONTARE -klockren!


Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Plutten

Vene riktigt hur jag hittade hit, bdb kanske? Men din blogg är fanimej skoj att läsa!:)

Btw så måste jag säga att ditt löshår var det snyggaste jag sett på jag vet inte hur länge! Riktigt äkta ser det ut på bilden!!

2009-10-17 @ 23:35:10
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Plutten

Ja fortsätta läsa kommer jag göra nu:)

Man får hoppas min faller dej i smaken med;) mycket ord, men det är konst för mej. Och ett sätt att försöka sända lite hopp till andra, att man inte är ensam osv...att det finns kärlek. Du vet!:)

2009-10-18 @ 00:04:55
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0