dagens utseende.

Det ser ut som att dagen kommer att tilbringas med Venna , om allt krångel löser sig vill säga ..
Jag har faktist ingen aning om vad vi ska göra , men det kan vara skönt att "bara vara" ibland också , istället för att jämt hitta på någonting .
Ifall om jag inte ska umgås med henne så lär det vell blir till att vara hemma bara , allternativt gå en långpromenad. Jag känner verkligen att jag behöver röra på mig , endå har jag ingen lust att betala flera tusen för ett gymkort eller liknande - nej det är allderles för dyrt och allderles för tråkigt med gym.

Istället har jag en annan idé , fast den är också lite tråkig - iallafall om man är ensam .
Jag har funderat på att köpa ett "simkort" på fjärranhöjderbadet , då kan jag simma varje morgon och vara pigg och fräsch hela dagarna & jag älskar ju att simma .
- mmm , det är nåt att tänka på iallafall ..

Nu har jag precis duschat och också råkat skurit det minsta sår man kan tänka sig , på fingret , men det gör så grönjävligt ont , eller det svider rättare sagt . Jag fattas inte att ett sånt pyttelitet sår kan göra ont ?

Nej , nu måste jag blåsa håret och klä på mig lite innan jag går ut med lillsvea .


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0