finskor.


Jag har just insett att jag inte har några som helst "finskor" . Därför tänkte jag att eftersom att jag har 50% rabatt på valfri vara på ELLOS.SE , kanske jag kan beställa dom här skönheterna för endast 249,50:- , ordinarie pris är då som ni kanske förstår 499:-.
Jag är ingen "klackskomänniska" , men dom här skorna är riktigt heta & även om jag inte kommer att använda dom ofta så kanske dom kommer till användning på nåra finare tillfällen som julaftorn/nyår m.m.

-Jag funderar alltså starkt på att klicka hem dom , snarast..
fast än det är svårt att veta om man kommer kunna ha dom i strl osv , så kanske de är värt ett försök . I värsta fall får man vell skicka tillbaka dom eller helt enkelt sälja dom här på bloggen. (?!)
Men men , det får bli ikväll isåfall , för jag måste byta om och åka till jobbet nu ...



Min blogg har gått och blitt lite knäpp , jag skriver inlägg , men det tar verkligen eeeevigheter innan dom kommer upp på bloggen , helt sjukt .

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns lika skor på eurosko tror jag det heter ligger i samma huslänga som stadium, åhlens å det då kan du ju prova storlek

2009-09-18 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0