fisk & potatis.

nu mina vänner , nu har jag fått i mig fisk och potatis . Precis vad magen behövde !
Det var verkligen supergott , jag skulle näst intill kunna leva på fisk och potatis . Mums .

Nu sitter vi och kollar på barnprogram och väntar på att tiden ska rulla på så jag kan åka till jobbet nångång för att sedan komma hem igen och duscha och bli fräsch tills imorgon.

Funderar på om ja kanske ska färga håret , jag köpte ju en varsin hårfärg till mig och Thias som vi inte användt en . Fast det är ju faktiskt rätt snyggt med lust hår och lite utväxt , de ser ju mest naturligt ut så .. Men endå vill jag göra någonting åt det , kanske färga det lite mörkare men fortfarande ha blondt ?

jaja , jag vet inte ja . Tror inte jag färgar hårbotten förns jag har bestämt mig riktigt .

vad händer ikväll ?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0