inte så taggad.

Godmorgon , här vaknade vi för typ en timme sedan.
Vi tänkte att nu jäklar stänger vi av telefonerna och bara sover så länge vi orkar , men tji fick man för det , T´s väckarklocka ringde supertidigt imorse , men vi somnade om som tur var , sedan sov vi till 10 ungefär , jag iallafall , sedan låg jag o kollade på T när han sov , ända fram tills 12 ungefär. Så himla mys !

Nu har vi just ätit frukost och det är snart dax att byta om för min del eftersom att jag börjar jobba klockan 16 , känns inte speciellt frestande då jag säkerligen kommer få skitont i magen eftersom att jag glömt att ta mina tabletter för magkatarren regelbundna tider. FY mig !

Måste plocka in all tvätt som hänger på tork också " kuuuuuuul " , vilket liv man har haha :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0