klistrad framför teven ikväll.

ååh , nu vill jag bara att alla bra program ska börja !
Tyvärr så är det runt 30 minuter kvar innan det första bra programmet börjar , sedan rullar det bara på ända fram tills klockan 11 ungefär.

T blir hemma från jobbet i morgon också eftersom hans jobbarkompis är sjuk . Rätt skönt kan jag tycka - då får jag ju umgås med thias hela dagen fram tills jag ska åka och jobba kvällspass.
Inte bara imorn ska jag jobba , utan även på lördag och söndag kväll också. Bra med pengar ! -men tråkigt att vara utan min T.



Nu ska jag leta efter nåt gott i skafferiet , jag har sånt himla sug efter socker så jag håller på att spricka , haha.

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du köpt ditt halsband som du bär,? :)

skit snyggt, och passar verkligen dej.

2009-09-03 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0