åh vilket väder!

Jag älskar sånna här dagar när solen skiner och termometern står på en massa plusgrader!
-Blir helt varm i kroppen och hjärtat !

Inte nog med vädret så ser allt verkligen ljust ut just nu . Ultraljud i veckan , återbesök hos barnmorskan nästa vecka, flytt till en fin lägenhet på gång och en massa kärlek. Det kan verkligen inte bli bättre !
Jag är så lycklig med mina fina närstående , speciellt Thias och Svea (och skatten i magen såklart) - ni gör mig så glad !

Nu ska jag ta min tjockismage och svea , ut på en promenad i koloniområdet . Ska försöka hitta en plats där det är vindstilla , isåfall slår jag mig ner där och njuter av värmen. För syster min verkar ju ha dött eller nåt , hon svarar inte på telefonen den jäkeln..

hej så länge..

Kommentarer
Postat av: mikki

Ja det blev ganska tungt.. Men klagar inte.. nu har jag gått upp 35 kg så.. och det är betydligt värre å bära på..

2010-04-12 @ 14:28:11
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0