måla,röja,tvätta.

godmorgon på er ! har ni också sovit lika gott som jag ? hoppas det..
vaknade helt ostört klockan elva och kände mig hur utvilad som helst , sånt gillar jag . Så nu har jag ätit lite frukost och dricker nu en iskall smoothie.
Snart ska thias dra iväg på ett möte och jag ska då börja fixa med tvätt , målning och kanske även röja ut lite gamla kläder (om jag inte får sån beslutsångest, brukar lätt bli så ..)

Har tvättid mellan 14-17:30 , så det är rätt länge . Så idag ska jag verkligen passa på att tvätta "allt". Allt smutsigt vill säga .. Skulle vilja börja tvätta bebiskläder redan nu , men dom hinner vell endå bli dammiga tills kotten tittar ut till oss. haha!

Venna kommer om en stund också , har inte träffat henne på FLERA VECKOR ! Är det inte sjukt så säg , men hon har ju vart på utbildning så det är ju mestadels därför.
Nåväl , nu ska jag dricka klart smoothien !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0