mysdag.

..efter solarieinsidenten gick jag och malin till subway och åt en dagens - baguette med skagenröra.
När vi hade ätit upp så promenerade vi hemåt och på vägen köpte vi lite godis på lilla kiosken mitt emot polhem. Sen gick vi faktiskt hem och insåg att mamma hade kommit hem från kalmar , så vi tog bilen direkt och åkte ut till skogen med Svea så hon fick springa av sig lite .
Medans hon sprang runt så tog vi ut brassestolarna ur bakluckan och satte oss i solen och njöööööt..


Därefter åkte vi hem och kollade på film - bröllopsfotografen . När den var slut så kom T hem och då åkte vi ut till köpis och handlade två mössor till krabaten i magen , sen fick jag även en jättefin väska utav min älskade T som jag så länge velat ha . Tack älskling !
Innan vi åkte hem tog vi en sväng på donken med lite pommes och milkshake !
Vi släppte av Malin hemma hos henne i valbo på hemvägen och samtidigt så passade vi på att hälsa på och ta en fika.


Nu är vi hemma igen och ska snart krypa ner i sängen med ett glas påskmust och kolla på nya "rädda willy".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0