riktigt less !

För er som fortsätter kommentera en massa kring mitt solande , så kan jag hänvisa er att läsa igenom några tidigare inlägg där det står en närmre förklaring om att solning INTE är farligt under graviditeten och att jag endast solat 2 gånger under mina 18 veckor som gravid - så snälla , ge er nu .

Imorgon ska jag förövrigt sola min 3e gång under graviditeten och det ska verkligen bli skitskönt .
Jag solar med måtta och kommer fortsätta att göra det i den mån jag känner för . Så länge jag känner för att sola och mår bra så kommer jag att fortsätta med det . Punkt slut !
Afrikanerna då , till exempel , tror ni dom springer runt med nåt skydd på magen under deras graviditeter eller? Skulle inte tro det va ..

Nog om solningen och trögfattade människor.

"Sluta äta chips era idioter , ni kan få cancer !"



Nu ska jag kika lite på teve innan jag sover !
Imorgon kommer min syster hem från thailand förresten , ska hämta henne och hennes sambo på tågstationen.
Weihu !

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men seriöst man kan sola när man är gravid varför skulle man inte få göra de lixom.. De kan va skönt o ligga o koppla av bara. Visst man kan bli lite bränd men de är bara o smörja in sig innan o efter..

Lycka till med barnet :)

2010-04-08 @ 12:57:33
Postat av: Moa

Varför kalla dina läsare för trögfattade människor och idioter? Dom kanske bryr sig om dig o barnet, har du tänkt på de?

Och du kan ju inte jämföra dig med en afrikan, det var väl en jävla skillnad. Dom har ju ett helt annat immunförsvar o är vana vid värme o sol. Så en trögfattad idiot kan du vara själv Frida!

2010-04-08 @ 13:43:19
Postat av: fgdf

haha den där moa verkar vara helt jävla pantat! dessutom så kallar hon inte alla sina läsare idioter utan syftar på idioter som inte vet bättre och slänger komentarer omkring sig utan att ha någon aning alls.

Moa sluta googla på saker och fråga någon som vet istället så ska du se att du kommer lära dig något i ditt liv med

2010-04-08 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0