trevliga kväll.

Var och hämtade min syster och hennes sambo på tågstationen vid 16:30 , därefter skjutsade jag hem dom till sig så att dom fick duscha och packa upp sina backpacker-ryggor.
När dom var färdiga så åkte vi hem till oss och åt mat tillsammas som mamma hade gjort , även mormor och några kusiner kom förbi..

När vi hade ätit fick jag väääärldsfina presenter utav min syster och hennes tjej (tack fina ni♥) , men dom tänkte jag vänta med att visa tills imorgon då jag har tid att fota dom och lägga in på datorn osv .

Inga planer förövrigt imorgon, blir vell bara hemma som det ser ut . Skulle egentligen behöva simma eller på nåt sätt träna min onda kropp , synd att det är så dyrt bara ! fast det är vell säkert värt det ..

Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen med min älskade T och kolla på teve . Sov så gott !

Kommentarer
Postat av: medina

är din syster ihop med en tjej för det står typ " att du har fått presenter av din syster och hennes tjej.?

2010-04-08 @ 23:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0