vårlycka!

Nu har jag , magen och Svea vart ute på promenad i det fina vädret .
Vi gick i slö-tempo hela vägen genom kollonierna för att hinna avnjuta det underbara vädret och värmen som vi har här i gävle idag . Vi såg cyklar som stod lutade mot ingångarna till var och varannan stuga längs vägen & på ett ställe såg vi tillochmed en dam som låg på en solstol ute på gården och solade i bikini , hihi , värsta söt ..
Man fick verkligen sommarkänslor till tusen & där gick jag med skinnjacka , solbrillor och converse liksom.
- GE MIG SOMMAR !

Den här sommaren kommer nog bli helt oslagbar om ni frågar mig ! och inte minst slutet på sommaren då lille vän är beräknad att födas till världen.
Huset hos svärföräldrarna är snart färdigt och T´s pappa är äntligen hemma , så den här sommaren blir det inga hemska sjukhusvistelser och resor fram och tillbaka till uppsala (förhoppningsvis) , man ska ju aldrig säga aldrig.. Istället kommer vi säkert sitta samlade allihopa och grilla ,sola och spela underbar sommarmusik tillsammans.
Allt är bara så bra och jag känner mig helt överlycklig i hela kroppen.

det är nog vädret som gör mig så glad , hoppas det håller i sig ..

Nu ska jag lägga mig brevid svea på mattan och vila lite till vinden från balkongen som står på glänt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0