lång historia kort.

Sedan jag vaknade (blev väckt) imorse så har det vart full rulle i princip hela dagen , därav inga inlägg. Om jag ska göra den långa historien kort (vilket jag tänker göra) så låter det ungefär såhär..

Blev väckt , somnade om , blev väckt (utav åhlander) , skjutsade åhlander till jobbet eftersom han var bakis och billös , åkte hem , åt frukost , åkte till skutskär och tittade på en bil , åkte till valbo till thias pappa och visade bilen -inget köp.
Åkte till sandviken och tittade på ytterligare en bil , åkte till valbo och visade den för thias pappa -inget köp.
Åkte hem och hämtade svea , åkte tillbaka till valbo och åt . Åkte hem och lämnade svea , åkte till sommaryran med thias småsystrar.
Mötte upp två vänner på sommaryran , gick en sväng , åkte till Max och köpte mat , åkte hem hit och åt . Kollade på tv , pratade och hade allmänt trevligt och nu sitter jag här HELT SLUT !

Det blev en himla kort historia för det har verkligen vart skitmycket att göra idag kändes det som.



Imorgon fortsätter vårt billetande och det ser ut som att det kanske blir en tripp till KÖPING. Spännande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0