Mobilblogg- direkt efter jag ätit och plo...

Mobilblogg- direkt efter jag ätit och plockat undan så somnade jag som en stock på mammas soffa, jag sov tills tolvtiden då jag tog en promenad med Svea. När vi kom in igen så somnade jag igen och sov tills klockan 3! Nu sitter jag i bilen och väntar på thias utanför Sandvik, som verkar jobba över en stund. Men han kommer nog vilken sekund som helst! Vi ska åka till Willys och storhandla lite innan vi åker hem så allting finns hemma ifall vi skulle behöva föda bebisen snart..:) ikväll blir de lugnt med film och lite god mat!


Kommentarer
Postat av: Frida, Williams mamma:)

Oh spännande:D Det är nog inte så långt kvar nu, kommer ihåg när det spände o att det kändes som barnet skulle trilla ner när som helst haha :D Det kommer nog igång snart :) Jag skulle egentligen kommentera på inlägget ovanför men det funkade inte hehe. Ha de bra=)

2010-08-27 @ 22:20:14
URL: http://fecn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0