Mobilblogg- godkväll på er. Har haft ful...

Mobilblogg- godkväll på er. Har haft full rulle hela eftermiddagen/kvällern. Först hämtade thias mig efter jobbet, därefter åkte vi ner på banken, sen köpis o handlade lite bebiskläder (på rea 100:- för allt), därefter blev det mat på Ikea innan vi sedan blev tvugna att åka hem till pappa med bilen. Den började nämligen krångla påvägen hem från jobbet för thias, skitdrygt, men i helgen ska den lagas som tur var! Så nu har vi pappas bil . Jävla sjå! Vi åkte vell hem från pappa vid nio tiden, sen har vi bara hunnit badat en stund och nu ligger vi i sängen och ska kolla på vintergatan:) imorgon är jag bil-lös vilket innebär att jag blir hemma eller i krokarna åyminstone, eller så skjutsar jag thias imorn bitti till jobbet, men de kommer jag nog aldrig orka:( min kropp gör så ont, det enda som Hjälper är baaad. Tur att man har badkar säger jag bara!!!! Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0