nytt minneskort - äntligen.

När T kom hem från jobbet idag så blev han jätteglad över att se allt som jag hade gjort , jag brukar ju aldrig ha ork att göra annat än att diska (på sin höjd). Men idag hade jag ju gjort lite mera ..
Vi bestämde oss för att tillsammans åka ut till valbo och köpa ett minneskort till systemkameran så att den är redo för förlossningsbilder när det väl är dags , så nu kan jag äntligen börja lägga ut lite bilder som inte är från mobilen.

Efter valbo så åkte vi hem till T´s föräldrar där vi stannade och pratade lite och hämtade lite köttfärs som dom hade köpt av nån bonde , så nu har vi köttfärs för hela månaden - om inte ännumer.

Nu är det nog dags att sova för imorgon ska vi ut till T´s föräldrar igen och vara där hela dagen , för T ska hjälpa dom att spika lite och jag ska skjutsa hans lillasyster på kalas , sen ska vi även äta trerättersmiddag där . Mysigt !

Sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0