pigga krabat.

Undra hur en så liten krabat kan vara så pigg helatiden ? Jag syftar förstås på våran kotte i magen ..
Den sover nästan aldrig förrutom ett par timmar på dagen . Sedan är den vaken från 21 på kvällern tills 11-12 dagen därpå . Jag blir helt galen ! Får aldrig sova riktigt sådär djupt som man ibland önskar få göra .
Men imorgon går vi in i vecka 37 , så nu är det tammetusan inte långt kvar & jag tror faktiskt (om jag ska vara riktigt ärlig) att jag kommer att sakna min bebismage ..



Håll utkik efter gravidinlägg imorgon ni som är intresserade :)

Nu ska jag och mitt älskade hjärta åka till valbo med Svea , sedan ska vi ta en tripp till köping och kolla på en bil. Hoppas verkligen att det blir ett köp så att vi kan börja fixa den invändigt och utvändigt för att sedan sätta in bilstolen och göra fint tills bebisen kikar ut till oss .

Blir mobilinlägg under dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0