strul.

Som ni säkert redan sett så blev det lite strul när jag skulle skriva det senaste inlägget (mobilinlägg).
Jag råkade trycka på "skicka" flera gånger så det blev tre inlägg tillslut , tokigt .

Nu ligger jag iallafall inte i sängen längre utan nu har jag förflyttat mig till soffan och sitter här och filosoferar. Tänkte snart ta på mig joggingskor och gå ut med svea i fin(?)vädret. Det ser jättefint ut men det är nog en hel del blött kvar sen igår också ..
Efter promenaden är det brunch so gäller och det ser ut att bli pizza (som vi åt igårkväl). Älskar verkligen att äta pizza dagen efter . Det är då den är som góast .



puss så länge

Kommentarer
Postat av: bella lundin

jag drömde om dig inatt ! :D du hade precis pluppat ut din lilla kotte i magen och HON var så söt! de va en flicka i min dröm. jag bakade pizza och kladdkaka åt dig och thias för ni hade så mycket att göra med bebisen att ni inte hade tid att laga mat! haha :D

2010-08-19 @ 12:55:55
URL: http://bellalundin.blogg.se/
Postat av: bella lundin

haha ellerhur! ;)

2010-08-19 @ 13:38:38
URL: http://bellalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0