Svar till anonym.

Anonym om vaken igen.:
Hej, kunde inte kommentera inlägget ovanför, så jag kommenterar här istället.. jag undrar över din kökstapeter samt dom andra, är det gavlegårdarnas eller privata? Tacksam för svar =) Sen så vill jag bara säga att din blogg är jättebra, följer den varje dag.. och är så nyfiken på eran bebis som kommer snart =) Lycka till med allt

Svar; Hej , vad kul att du gillar och följer bloggen :)
Tapeterna är från gavlegårdarna allihopa , inga är privata. Dom har rätt mycket fina nu jämfört med vad dom hade förrut .
Tack så mycket ! vi är också jättenyfikna, men snart får vi träffa och lära känna den lille ..

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej jag undrar vart ni har köpt dom där svarta "klistersakerna" ni har i köket, haha hoppas du förstår :)

2010-08-31 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0