To late för frukost.

Kände att det blev lite sent för att göra nån typ av frukost , så istället värmde jag på en matlåda från igår (spagetti med baconsås). Så nu sitter jag här i soffan och käkar i min ensamhet och ska snart slå på ett avsnitt av "det okända". Ni vet ,programmet där medium försöker få bort spöken och onda andar ur helt vanliga bostäder , hus som lägenheter. Tycker det är ett riktigt spännande program !

Mer ska jag vell inte göra idag , jag känner verkligen bara för att ligga raklång på soffan/sängen i princip hela dagen. Har börjat fått riktigt jäkla ont i bäckenet nu , värre än igår . Det "ilar" och "drar" överallt och magen är som en sten.
Såg att mikki skrev att det berodde på att bebisen sjönk ner och att den tröck på nån nerv , tack för kommentaren:)



Nu ska jag fortsätta käka , sen ska jag visa er en sak . Har nämligen flyttat skötbordet till sovrummet istället för vardagsrummet . Mycket smidigare och lite närmare till toaletten (handfatet/duschen/handdukar/babytvål osv).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0