"tog sats?"

Idag fick man visst inte sova tills fötterna vaknade inte , nej idag blev man väckt av sms från t - inte för att det gjorde nånting direkt ;)
Låg kvar ett bra tag i sängen och vilade innan jag tog sats för att resa mig upp . "tog sats?" tänker ni säkert nu . Och ja, det är så man får göra när man är tjock och otymplig för att komma upp ur sängen på mornarna ..

Just nu sitter jag och äter lite frukost , tekakor och oboy , världsgott ! Har vart ute på en promenad med Lillsvea i skogen, hon är så himla duktig nu . Det är som att hon fattar att jag varken kan gå fort eller orkar dra imot ifall hon börjar dra. Hon går precis brevid mig och stannar jag , så stannar hon . Min fina tjej !



Nu ska jag äta vidare och kolla på barnkanalen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0