julstress.

ovanligt att jag inte skriver morgoninlägg förns klockan 12-13 om dagarna . Snacka om sjusovare.. Men jag får skylla på Lovis , hon sover ju typ till 11 varje dag så då ligger jag alltid kvar och myser med henne.

Iallafall ... Idag när T kommer hem från jobbet så ska vi bara byta om och göra oss klara för kalas , för idag fyller nämligen min gammelmorfar 96 år, så vi ska dit och fira honom. 
När vi har vart där så ska vi åka ut på köpis och handla dom sista klapparna , sedan ska vi tillbaka in till stan och storhandla på Willys. Bäst att göra det nu innan det blir massa röda dagar osv. Måste köpa tvättmedel också , för imorgon har vi tvättstuga sådär inför Julen. Kan ju vara skönt att ha sånt klart innan jul så man har någonting att ha på sig..

Lovis har fått jättefina julkläder som hon ska ha , eller ja , det var ju jag och T som köpte dom såklart. Ni får se på Jul..

Nu ska jag faktiskt leta på någonting som är okej att ha på sig på ett kalas. Känner att jag skulle behöva någonting nytt, men jag hittar aldrig någonting till mig själv längre , plus att det är roligare att köpa till Lovis - vilket märks i hennes byrå. Fullproppat med nya fina kläder i alla möjliga strl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0