trasselsudd.

God förmiddag ! imorse stack T iväg vid klockan 9 , så jag vaknade en stund då men somnade om lika fort igen.
Nu sitter jag och kikar på barnkanalen och inväntar T som snart kommer hem igen .

Mamma jobbar och Svea följde med T , så nu är jag helt ensam - riktigt jobbigt! tur att dom kommer hem snart.

Förövrigt så funderar jag på att ta ut mitt hår idag , men det verkar ju inte vara världens lättaste när man inte har någon vätska som löser upp vaxet . Men det kanske går med lite balsam och lite våld . Orkar inte se ut som trasselsudd i håret . Skulle behöva färga det också , kanske ska köpa en färg ikväll .

jaja , nu ska jag äta lite mackor .
Puss

Kommentarer
Postat av: Agneta

jag tog ur mitt löshår häromdagen :( Fy, nu har jag lim kvar. det är SÅÅÅ tråkigt när man ska ta ur skiten, men jag älskar när det väl är i.. men nu ska jag försöka hålla mig borta från det ett bra tag :p

2010-02-02 @ 21:10:21
URL: http://zedmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0