två månader.

Nu har jag käkat nudlar och under tiden kollat på nya avsnittet utav vintergatan som jag inte hann se igår när det kom ut på Svt.se.

Nu sitter jag i soffan och funderar på hur jag ska spendera min lördag på bästa sätt. För ikväll ska vi ju till valbo...
Jag skulle vilja vara hos min pappa i ett par dagar , har inte träffat honom på flera månader :(  Två månader för att vara lite mer exakt.
Får vell åka dit imorgon och stanna där en natt iallafall då , för på måndag måste jag ju hämta mamma på tågstationen.

Åh , mitt liv är så jävla tråkigt ..............




Angående bilder på mitt hår nu när förlängningen är borta så ska jag försöka fixa det idag , men jag ser ju förjävlig ut så det känns inge roligt att lägga ut nå bilder längre.

Hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0