idiot.

nedrans vad det ekade här igår ..
Men vi hade iallafall en jättemysig "frida&thias-dag" som började med att vi vaknade , åt frukost , klädde på oss , bakade kladdkaka,åt fruktfat , lagade makaroner med pastasås, kollade på 3Dfilm med 3Dglasögon, kollade på "blåsningen","köping" och nånting annat innan vi tillsist kröp ner i sängen och somnade tätt intill varandra.



- mysigaste dagen på väldigt länge !

Idag är det nya tag som gäller , jag har precis vart nere i tvättstugan och slängt in min tvätt i 3 maskiner , så snart är verkligen ALLT nytvättat och luktar supergott - det
älskar jag.
När jag kom ner dit så märkte jag att nån j*vla IDIOT tvättar på våran tvätttid , dom hade torktumlaren och torkskåpet fullproppade med kläder , plus att det låg kläder på golven och bänkarna där nere . Sånt hatar jag !
Jag och en granngubbe kom iallafall fram till att det måste vart hon som hade tvättid innan mig som fortfarande har sina saker kvar , så vi försökte kontakta ordförande i styrelsen här på flemminggatan , men hon var inte hemma . Så nu måste jag kasta ut hennes grejer när jag kommer ner så att jag(!!)ska kunna få plats med mina(!!) kläder på min(!!) tvättid. Är det inte frustrerande så säg ..

Nu är det iallafall dags att gå ner igen , jag tror minsann att maskinerna är färdiga nu .

Puss

Kommentarer
Postat av: Agneta

fy fan va irriterande alltså!! ;S

Fast man får ju ha kvar kläder på tork 30min (60min tror jag de är hos gavlegårdarna) Efter att sin tvätttid gått ut, för de räknas som torktid..

Men inte mer än en halvtimme tycker jag, för då har ju nästa person hunnit kört sina maskiner o vill hänga upp sitt.. Sånt där är så irriterande när man måste börja riva i andras grejer när de är sin EGEN tid...

2010-01-18 @ 13:25:33
URL: http://zedmoon.blogg.se/
Postat av: Plutten

Här hos oss har vi tur att det typ bara är vi som tvättar känns det som :O haha... men stackars dej, vet hur det är. Var samma för mej på Jökelvägen...



JA! Det låter som en superbra idé! Imorgon, tisdag, så ska jag till Arbetsförmedlingen på förmiddagen, och sen är det arbete som gäller.

Men ONSDAG!? Ska vi ses då? Vi kan ju bestämma en tid o var vi ska ses:) Det finns perfekta spår att gå efter här om du vill det. Annars kan vi ta det någonstans i stan. Hoppas Svea trivs med Tingeling. Vi har bestämt oss för att ha henne kvar:)



Love u, saknar dej såre svider!

2010-01-18 @ 15:20:05
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0