åker iväg ett par dagar.

Eftersom gubben som hyr mammas lägenhet kommer tillbaka hit idag eller imorgon , så åker vi ut till pappa ikväll. Vi kommer troligtvis att sova där tills på torsdag då vi åker tillbaks hit igen.
Men fram tills dess kommer jag inte att ha tillgång till internet , så det kanske kan bli klent med inlägg , även om jag kommer uppdatera en hel del från telefonen..

Jag har tänkt att försöka samla mig dom här dagarna och bara "vara". Jag och svea kommer troligtvis att befinna oss nere vid sjön mest hela dagarna & är det fint väder kommer vi nog ligga på piren och sola tillsammans tills thias kommer hem . Det finns ju även båt vi kan åka ut med , så det blir det nog också till att fördriva dagarna med tills thias slutar jobbet.. Han kommer ju att ha bilen om dagarna eftersom att han jobbar , så jag kommer inte kunna ta mig nånvart för er som undrar .

Men , jag ser det som en semester nu sådär innan vi flyttar . Man kan ju behöva lite krafter tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0