all denna stress.

Ställde klockan även idag så jag inte skulle sova bort en eventuell varm dag . Jag verkar ha gjort rätt än så länge , för det ser ganka så skönt ut ute , även om det just nu är en massa moln.

Tänkte snart kasta mig in i duschen och börja min skönhetsstund så att man bli klar nångång , för när thias kommer hem är det hans tur att bli piffad . Lite hårfärg och en klippning ska vi göra iallafall och det tar ju sin lilla tid.



Förövrigt så har jag vell inte så mycket att säga egentligen , mer än att jag längtar tills imorgonbitti när vi åker. Endå kommer det kännas rätt konstigt att vara borta i en vecka för att sedan sova i nån annans lägenhet. Längtar verkligen tills juni är överstökat så man slipper all stress ..
- fast...då är det ju i försig flyttstress istället. 1 juli smäller det (troligtvis)

Nej , nu måste jag göra nån nytta .. Ska hinna ner i källaren också och leta efter en lagomt stor väska att ha all packning i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0